EN
چیلر صنعتی مینی چیلر صنعتی چیلر اسکرال چیلر اسکرو

صادرات چیلرهای صنعتی ساخت شرکت تهویه سام به کشور امارات - کارخانه صنایع غذایی M.H.Enterprise

گروه صنعتی تهویه سام در راستای فعالیتهای برون مرزی و توسعه صادرات چیلرها و سیستم های تهویه مطبوع خود، اخیرا اقدام به طراحی، ساخت و صادرات چیلرهای صنعتی جهت خنک کاری سالنهای نگهداری مواد غذایی در کشور امارات متحده عربی نموده است.
این چیلرها با قابلیت کارکرد تا دمای منفی 15 درجه سانتی گراد در شرایط آب و هوایی کشور امارات که شرایط آب و هوایی تروپیکال میباشد ، طراحی شده و جهت کارکرد بصورت مدولار یا ماژولار ساخته شده اند.
کندانسورهای دستگاه از نوع تبخیری ( Evaporative Codenser ) میباشند که به چیلرها متصل گردیده و راندمان بالایی را ایجاد می کنند.
این چیلرها توسط اکیپ مجرب واحد خدمات شرکت تهویه سام در کارخانه صنایع غذایی M.H.Enterprise در کشور امارات راه اندازی شد و همزمان آموزش های لازم و دستور العمل های راهبری و نگهداری به اکیپ بهره بردار دستگاه داده شد.
سیستم کنترل PLC  کامل و پیشرفته این چیلرها علاوه بر کنترل چیلرها، پارامتری بیرونی دستگاه نظیر پمپ های سیرکوله، فلوسوئیچ ها، فن های برج خنک کننده و موارد دیگر را نیز کنترل کرده و چیلرها را از کارکرد درشرایط غیر استاندارد محافظت می کنند.
سیال در گردش مدار چیلرها که ترکیبی از آب و اتیلن گلیکول می باشد، وارد کولرهای نصب شده در سالن ها شده و سرمایش لازم را ایجاد و دمای مورد نیاز فضاها را تامین می کنند.
امید است با توسعه صادرات چیلرهای ساخت گروه صنعتی تهویه سام به کشورهای اطراف ، گامی در ارتقای صنعتی کشور برداشته و موثر واقع شویم.
در انتها دعوت می شود تصاویر دستگاهای نصب شده در کارخانه بهره بردار را مشاهده نمایید.

19 فروردین 1402 دسته بندی: رویدادها منبع: