EN
چیلر صنعتی مینی چیلر صنعتی چیلر اسکرال چیلر اسکرو

چیلرهای مدولار تهویه سام در برج مجلل تندیس زنبق زعفرانیه

چیلرهای مدولار تهویه سام با مزایای بیشمار نظیر مصرف کم انرژی، کارکرد کم صدا و سیستم کنترل هوشمند، مناسبترین گزینه جهت تامین سرمایش و تهیه مطبوع مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری بشمار می رود. همچنین با توجه به تعدد مدارهای برودتی در چیلرهای ماژولار امکان توقف کارکرد دستگاهها و نیاز فوری به خدمات در تابستان نیز مرتفع میگردد. این چیلرها در بیش از هزار پروژه مسکونی، اداری و تجاری نصب گردیده و در حال کار می باشند.
اخیرا در پروژه برج مسکونی تندیس زنبق زعفرانیه نیز از فن کویل های سقفی و کانالی، چیلرهای ماژولار و هواسازهای هیت ریکاوری تهویه سام با قابلیت تامین هوای تازه استفاده گردیده است. بیست دستگاه چیلر مدولار دو مداره به صورت موازی در بام پروژه نصب گردیده است که به صورت مرحله ای بر اساس دمای آب برگشت به چیلرها وارد مدار می شوند و یا از مدار خارج میشوند.
همچنین بیش از یکصد دستگاه هواساز هیت ریکاوری یونیت تهویه سام جهت تامین هوای تازه واحدها نیز در پروژه نصب گردیده است. برج تندیس زنبق زعفرانیه با مساحت مفید بیش از 50000 متر مربع و چشم انداز هتل توچال و کاخ سعد آباد، از مجلل ترین برج های ساخته شده در تهران و نمطقه زعفرانیه می باشد که در 15 طبقه و 62 واحد از قرار هرواحد 300 تا 1200 متر مربع مسکونی ساخته شده است. معمار پروژه آقای مهندس ابراهیم زاده و کارفرما آقای مهندس گلوی می باشند.
26 فروردین 1402 دسته بندی: رویدادها