EN
چیلر صنعتی مینی چیلر صنعتی چیلر اسکرال چیلر اسکرو

تامین، حمل و نصب دستگاههای تهویه مطبوع تهویه سام در هتل پانوراما کیش

- هتل پنج ستاره پانوراما جدیداٌ در بلوار رودکی جزیره کیش افتتاح شده و با 270 باب اتاق یا واحد اقامتی از لوکس ترین هتل های کیش به شمار می رود .
- این هتل در 15 طبقه و در مجاورت دریا احداث شده و بازار کیش دقیقاٌ در کنار این هتل قرار دارد .
- دستگاههای تهویه مطبوع هتل شامل تعداد 49 یونیت پکیج سری EKDX  ساخت شرکت یوروکلایمت می باشد که توسط گروه صنعتی تهویه سام تامین و تحویل داده شده و هم اکنون در حال نصب و لوله کشی می باشند .
- هواسازهای DX پروژه با قابلیت تامین صددرصد هوای تازه مجهز به دو سری کویل DX می باشند که هر کدام به یک کندانسینگ یونیت مجزا متصل شده و لوله کشی گردیده اند .
کندانسینگ یونیت ها بر اساس دمای هوای خروجی از هواسازها وارد مدار شده یا از مدار خارج می شوند.
 این امر باعث صرفه جویی در مصرف انرژی شده و میزان کارکرد دستگاهها را دقیقاٌ بر اساس دمای محیط منطبق می سازد .
- پکیج یونیتهای دوپارچه سری EKDX تهویه سام بصورت دومداره و کامپکت با قابلیت نصب در فضای باز یا اتاقک و فضای بسته مطابق نیاز پروژه طراحی و ساخته شده و شامل دو قسمت ایندور یا داخلی و کندانسینگ یونیتهای خارجی میباشد که توسط لوله های مسی به هم متصل میگردند.
- پکیج یونیتهای دوپارچه سری EKDX تهویه سام بدلیل کامپکت بودن دستگاه و مزایای بیشمار دیگر، یکی از مناسبترین گزینه ها جهت تامین سرمایش و گرمایش پروژه هایی که با محدودیت فضا مواجه اند نظیر سالن های اجتماعات ، سالن های ورزشی ، مراکز تجاری ، تالار ، رستوران و... محسوب می شوند .
- کانال های هوای رفت و برگشت بصورت مستقیم به قسمت ایندور یا هواساز نصب شده و تامین هوای تازه مورد نیاز و گردش هوای برگشت توسط بلوور کم صدا صورت پذیرفته و جهت فیلتراسیون هوا از انواع فیلترهای آلومینیومی ، پلیتد یا امرگلاس و فیلترهای کیسه ای استفاده می شود .
- تمامی بلوورهای دستگاهها از نوع بکوارد ایرفویل و ساخت برند کروگر (Kruger) و الکتروموتورها ساخت زیمنس بوده که در بالاترین کیفیت ممکن ساخته و مونتاژ گردیده اند . دوجداره بودن یونیت داخلی و استفاده از عایق پلی یورتان که عایق صوتی و حرارتی مناسب می باشد باعث گردیده تا دستگاهها از سطح صدای پایین و پرت حرارتی کمتر برخوردار باشند.
- سیستم کنترل هوشمند دستگاه با مدهای مختلف عملکردی از دیگر قابلیت های دستگاه بشمار میرود.
- از مزایای استفاده از پکیج یونیتهای دوپارچه سری EKDX تهویه سام می توان به سهولت نصب، انعطاف پذیری، مستقل بودن دستگاه ، آلودگی صوتی کمتر، صرفه جویی در فضا و سهولت تعمیر و نگهداری آن اشاره نمود .
- در پکیج یونیتهای دوپارچه سری EKDX تهویه سام استفاده از بلوورهای با کیفیت و کم صدا که طبق استاندارد AMCA-210  بالانس کامل استاتیکی و دینامیکی شده اند و در ماکزیمم راندمان خود انتخاب و طراحی می شوند و بکارگیری یاتاقانهای مناسب و مرغوب باعث افزایش طول عمر دستگاه شده و عملکرد کم صدای دستگاه را بدنبال دارد . 
 
1 مرداد 1398 دسته بندی: رویدادها