EN
چیلر صنعتی مینی چیلر صنعتی چیلر اسکرال چیلر اسکرو

اخبار فرودگاه آبادان

- اخیرا گروه صنعتی تهویه سام در راستای فعالیت های پروژه ای خود، اقدام به تامین پکیج یونیت های دوپارچه  تروپیکال  جهت فرودگاه بین المللی آبادان نموده  است. این پکیج ها با قابلیت کارکرد تا دمای 54 درجه محیط طراحی شده و در پروژه طرح و توسعه فرودگاه آبادان ، بابت ترمینال های جدید نصب میگردند.
- فرودگاه آبادان در منطقه آزاد اروند قرار گرفته است. منطقه آزاد اروند از یک شبکه پروازی و فرودگاهی در استان خوزستان برخوردار است که ترافیکی حدود ۲ میلیون مسافر ورودی و خروجی سالیانه را از ۴ فرودگاه استان (فرودگاه¬های اهواز، آبادان، ماهشهر و دزفول) جابه‌جا می‌کند. حدود ۲۷ درصد از این ترافیک هوایی در منطقه و از طریق فرودگاه آبادان صورت می¬پذیرد. فرودگاه آبادان به جهت تداخل عملیاتی با خاک عراق در وضع موجود برای انجام پروازهای بین ¬المللی مناسب نیست. لذا، با توجه به اهمیت سرعت و کیفیت حمل‌ونقل هوایی در توسعه مبادلات و مراودات و سرمایه¬گذاری¬های صنعتی،‌ توسعه متناسب امکانات و زیرساخت¬های فرودگاهی و حمل‌ونقل هوایی بین¬المللی در منطقه آزاد اروند ضروری بوده و بر این اساس صورت پذیرفته است .
- این پکیج ها در تعداد هجده دستگاه با قابلیت کنترل هوشمند توسط شرکت تهویه سام طراحی و تامین شده است.
- استفاده از تجهیزات روز دنیا،  نظیر کمپرسوهای اسکرال ساخت شرکت کوپلند، شیرهای انبساط الکترونیکی، بلوورهای سری بکوارد ایرفویل ساخت شرکت کروگر، الکترو موتورهای زیمنس، لوله های شیار دار با راندمان بالا، فین های هایپربولیک، فیلترهای کیسه ای ، سیستم کنترل پیشرفته با قابلیت اتصال به شبکه،  تجهیزات برقی اشنایدر، به همراه فن های لو نویز در کندانسور ها باعث گردیده تا دستگاه های پیشرفته و با کیفیت، متناسب با نیاز پروژه مهیا گردد.
-  استفاده از چهار مدار مجزا در هر پکیج علاوه برمزیت کاهش مصرف انرژی، به دلیل عملکرد مرحله ای سیستم در صورت خرابی یک مدار، سه مرحله دیگر ظرفیت مورد نیاز را پوشش خواهند داد.
- هواسازهای انبساط مستقیم یا DX تهویه سام بصورت دوجداره در شکلهای افقی یا عمودی جهت کاربری های تهویه مطبوع مسکونی، تجاری و خنک کننده های صنعتی و کلین روم ها مطابق با استانداردهای EN 1886 ، ARI 430 ، ARI 62 در انواع تک منطقه ای یا چند منطقه ای ، با کویل نوع DX   بهمراه کندانسینگ یونیت متناسب با آن طراحی و ساخته می شوند .
- هواسازهای انبساط مستقیم یا DX تهویه سام در پروژه های بیشمار مسکونی ، تجاری و صنایع مختلف نظیر : صنایع دارویی و بیمارستانی، صنایع شیمیایی ، صنایع غذایی ، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی ، صنعت هتل و گردشگری  ، صنایع چاپ و بسته بندی و فضاهای تمیز یا کلین رومها در حال کار می باشند .
- اجزای دستگاهها برحسب نیاز مشتریان طراحی و تولید میگردند. بخش های مختلف نظیر فن یونیت، کویل یونیت DX  ، فیلتر یونیت، واحد رطوبت زن، یونیت فن برگشت ، جعبه مخلوط کننده هوا و تجهیزات مورد نیاز دیگر ، طراحی و تولید شده و  در محل پروژه به یکدیگر متصل می شوند .
- دوجداره بودن هواسازهای تهویه سام و استفاده از عایق پلی یورتان یا فوم پلی اتیلن که عایق صوتی و حرارتی مناسب می باشد باعث گردیده تا دستگاهها از سطح صدای پایین و پرت حرارتی کمتر برخوردار باشند.
- استفاده از پروفیل آلومینیوم اکسترود شده و ساختار تمام پیچ ومهره ای جهت استراکچر علاوه براین که  باعث استحکام و سبکی دستگاهها و حذف جوشکاری شده ، سهولت مونتاژ و دمونتاژ هواسازها را نیز موجب می گردد .
- در هواسازهای انبساط مستقیم یا DX تهویه سام استفاده از بلوورهای با کیفیت و کم صدا که طبق استاندارد AMCA-210  بالانس کامل استاتیکی و دینامیکی شده اند و در ماکزیمم راندمان خود انتخاب و طراحی می شوند و بکارگیری یاتاقانهای مناسب و مرغوب باعث افزایش طول عمر دستگاه شده و عملکرد کم صدای دستگاه را بدنبال دارد . 
- در این هواسازها نصب تابلو برق با تجهیزات کامل نظیر سیستم کنترل هوشمند ، اینورتر کنترل دور ، انواع سنسورها و پرشرسوئیچها، آنتی فریز ، ترموستات ، ایرفلوسوئیچ ، فایراستات و نمایشگر HMI و قابلیت لینک شدن با سیستم مدیریت هوشمند ساختمان (BMS) مطابق با درخواست مشتری نصب و ارائه می گردد . 
 
17 تیر 1399 دسته بندی: رویدادها